کلاس ۱۲۰

کلاس تکنولوژی های ارتباطی

کلاس ۱۲۰

کلاس تکنولوژی های ارتباطی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کلاس ۳+۱۲۰

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ب.ظ

بسمه تعالی

۱۲۰+۳

اگر بخواهم جلسه سوم را در یک جمله توصیف کنم، می گویم :

 "در باب اشتباه نمودن و متعجب ننمودن..."

جلسه سوم کلاس به عبارتی ادامه جلسه دوم بود! توضیح این جمله بسیار عمیق آنست که بحث در جلسه پیش به یک دوگانه ای انجامید که هشتگ ریدر بهتر است یا فیدریدر؟!...

هز چند این سوال کاملاً مع الفارق بود و در ادامه کلاس اثبات می شود این قضیه، اما این فایده را نصیب ما نمود که فهمیدیم می توان در کج فهمی غرق بود و نفهمید هرگز! خلاصه کلام در این بخش آنکه هشتگ ریدر داستانی متفاوت است نسبت به فیدریدر و تنها وجه تشابه آنها در داشتن پسوند "ریدر" است؛ بیشتر به آن می ماند که فیدریدر را با ادوبی ریدر قیاس کنیم!

بخش مفیدتر کلاس جایی بود که استاد ما را با دیگر عجایبی از گوگل آشنا نمودند، آنهم در گوگل ترنسلیت، که تا روز قبل در حد یک دیکشنری از آن استفاده می نمودم(و احتمالا می نمودیم)... با این توضیح که می توانید لینک یک سایت موزامبیکی را وارد زبان ورودی نمایید و در خروجی ترجمه شده آن صفحه را،به زبان دلخواهتان مشاهده نمایید و اینجاست که شاعر می فرماید : عجایب صنعتی دیدم در این دشت که گوگل...بلههه!

آخرین بخش این قسمت کلاس روایتی بود در باب دستور(Site :) که برای جستجوی بهتر یک عبارت در یک سایت بکار می رود و بسیار زیبا می نمود!

در باب آخر کلاس نیز چنان خوشحال گشتیم از تلمیح وزین استاد که آخرین جلسه کلاس،پیش از نوروز است،که گویی استاد به همه نمره ۲۰ داده اند، هرچند حقیقتاً کم از آن نداشت و استاد را بسیار متعجب نمود!

 

امید است این مطلب شما را بنماید...خوشحال!

  • سید محمداسماعیل موتورچی

نظرات  (۲)

بسیااار جالب بود!
ممنون از شما
یاد کتابای بیهقی و هم نسلاش افتادم😊ممنون از مطلب خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی